Saturday 13 October 2012

Hamba-Ku, kembalilah kepada-Ku




Hamba-Ku, kembalilah kepada-Ku


Wahai Allah,
ampunilah segala kelalaianku selama ini
Aku mengadu kepada selain-Mu
Aku menulis kepada selain-Mu
Hmm... Bahkan Dulu Engkaulah segala-galanya buatku

Wahai Allah,
Engkau Maha Pengasih
Engkau Maha Pengampun
Terimalah diriku ini
hamba-Mu yang banyak kelemahan
leka dengan nikmat yang Kau kurniakan
nikmat guru
nikmat sahabat
segala macam nikmat
yang membuatku tersenyum bahagia
hinggaku terlupa
segalanya kerana kasih sayang-Mu jua

Wahai Allah,
Seolah-olah terdengar di telingaku ini
suara-Mu... penuh rindu penuh kelembutan
menusuk kalbuku

Hamba-Ku, pilihlah Aku... jangan memilih selain-Ku
Hamba-Ku, mengadulah kepada-Ku... jangan mengadu selain-Ku
Hamba-Ku, datanglah kepada-Ku... jangan kau pergi kepada selain-Ku
Hamba-Ku, menangislah pada-Ku... jangan kau menangis kepada selain-Ku
Hamba-Ku, ingatlah Aku... jangan kau ingat kepada selain-Ku
Hamba-Ku, Aku di sini... tetap di sini... dekat denganmu datanglah kepada-Ku

Wahai Allah,
kelembutan-Mu
kasih sayang-Mu
kecintaan-Mu
membuatkan aku menggunung rasa berdosa bersalah
Ampunilah aku
Pimpinlah tanganku
jangan lepaskan aku
Aku ingin kembali kepada-Mu
Aku ingin bersama dengan-Mu
Aku ingin mendekati-Mu
Aku ingin mencintai-Mu
Aku ingin merindui-Mu
Tuhanku...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...